sas aresei to blog auto?

Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Αυτόγραφα και φωτογραφίες είχαν την τιμητική τους, με τους μικρούς και μεγάλους φίλους του τριφυλλιού να… ζαλίζουν τους αγαπημένους τους πρωταγωνιστές. Αυτοί πρόθυμοι και χαμογελαστοί δεν χάλασαν σε κανέναν χατίρι.

Ο Δημήτρης Ιτούδης ξέκλεψε λίγο χρόνο για να μιλήσει στους δημοσιογράφους που βρέθηκαν στην εκδήλωση: «Είναι μεγάλη τιμή για μας που θεωρούμαστε και ήμαστε κομμάτι της ιστορίας του Παναθηναϊκού. Το γεγονός ότι βάλαμε κι εμείς κάτι μαζί με όλους, όλα αυτά τα χρόνια για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της, είναι σημαντικό», σχολίασε αρχικά.

Και πέρασε σε πιο… αγωνιστικούς ρυθμούς: «Το να εμπλουτιστεί η κασετίνα είναι όραμα και ελπίδα όλου του κόσμου του Παναθηναϊκού. Για μας είναι η επόμενη μέρα που μας ενδιαφέρει και αυτή είναι δύσκολη. Το γεγονός ότι έχουμε μπροστά μας τρεις τελικούς, αρχής γενομένης από το Μαρούσι, μας εξιτάρει λίγο και αυτά είναι παιχνίδια χωρίς γυρισμό για μας».

Από την πλευρά του ο Κώστας Τσαρτσαρής ανέφερε: «Είμαι πανευτυχής που είμαι κι εγώ μέλος της ιστορίας. Μία ιστορία που έχει γραφτεί με μεγάλα γράμματα για το ελληνικό μπάσκετ, πολλές επιτυχίες. Γι' αυτό είμαστε εδώ. Λίγες ομάδες το έχουν καταφέρει. Με γεμίζει με χαρά ότι είμαι κι εγώ μέσα. Ελπίζω τα επόμενα χρόνια να έχουμε περισσότερα dvds».

Για το πιο σημαντικό από τα πέντε τρόπαια: «Το 1996 το έζησα έντονα. Ήταν συγκλονιστικό. Εμείς το βλέπαμε από την TV. Οι δύο τίτλοι που κατέκτησα (σ.σ. 2007 & 2009) είναι επίσης κάτι ιδιαίτερο και τους τοποθετώ μαζί με αυτό. Δε θα φανταζόμουν ποτέ ότι θα έπαιζα στον Παναθηναϊκό. Είναι ότι πιο συγκλονιστικό στην καριέρα μου και στη ζωή μου. Όταν είσαι σε τέτοια ομάδα, έχεις πιθανότητες για την κορυφή. Έτσι καταφέραμε κι εμείς να γράψουμε το όνομά μας στην ιστορία. Και τα δύο είχαν δυσκολίες».

Και συνέχισε: «Το 2007 είχαμε την πίεση κόσμου, ήταν εντός έδρας κι πολλοί είπαν πως ήταν αβαντάζ για εμάς, αλλά υπήρχε και πίεση. Ήταν το καλύτερο των τελευταίων δέκα ετών, συγκλονιστικά ματς που κρίθηκαν στο τέλος, όμορφο μπάσκετ. Το 2009 είχε κι αυτό δύσκολα παιχνίδια κι έναν τελικό που κρίθηκε στη λήξη».

Τέλος, ο άσος του Παναθηναϊκού έδωσε και μια ευχή: «Μία από τις πιο επιτυχημένες ομάδες όλων των εποχών, που για δύο δεκαετίες κυριαρχούσε στο ευρωπαϊκό στερέωμα. Είμαι σίγουρος πως θα το λένε και για ακόμη μία δεκαετία. Ευχή μου είναι να προσθέσουμε ακόμη ένα αστέρι κι ο κόσμος να έρθει να πάρει περισσότερα dvds».

Ο Μάικ Μπατίστ ήταν πιο λακωνικός: «Είμαι χαρούμενος που είμαι μέρος αυτής της ιστορίας. Η Ευρωλίγκα που κατακτήσαμε το 2007 στην Αθήνα έχει ξεχωριστή θέση για μένα. Ως ομάδα πάντα έχουμε υψηλούς στόχους. Θέλουμε να κατακτούμε και τα τρία τρόπαια. Την άλλη εβδομάδα έχουμε ένα σημαντικό παιχνίδι. Πρέπει να πάμε στην Ισπανία και να παίξουμε το ματς σαν να είναι ένας τελικός».

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς ήταν αυτός που πήρε το λόγο τελευταίος: «Πρώτα από όλα θέλω να δώσω συγχαρητήρια στους ανθρώπους που έφτιαξαν αυτήν την εκδήλωση, γιατί είναι κάτι πολύ σημαντικό για όλους όσους αγαπάνε τον Παναθηναϊκό. Η ιστορία είναι πολύ σημαντική για όλους και τα 5 ευρωπαϊκά είναι μέρος της ιστορίας και νομίζω ότι δεν αφορά μόνο τους ανθρώπους που βρίσκονταν στα Final-4, αλλά όλους όσους βρίσκονταν, είτε στην Αθήνα, είτε στην υπόλοιπη Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό και έβλεπαν αυτά τα παιχνίδια».

Και συνέχισε: «Συγχαρητήρια και πάλι σε όλους και να συνεχίσουν στο μέλλον να διοργανώνουν τέτοιες εκδηλώσεις. Κάθε Final-4 είναι ξεχωριστό. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας και τη βοήθησα για να κατακτήσει αυτούς τους τίτλους. Δεν είναι εύκολο να μιλάς για κάθε ένα ξεχωριστά. Ο κάθε ένας είναι ξεχωριστός τίτλος. Αυτή είναι η δουλειά μας. Αυτή είναι η ζωή μας και μου αρέσει πολύ. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος μιας ομάδας όπως ο Παναθηναϊκός».

Για να καταλήξει: «Είναι εύκολο να πεις ότι θα δουλέψεις πολύ σκληρά, για να φτάσεις σε ένα τέτοιο σημείο και ελπίζω ότι όλοι μας θα δώσουμε τα πάντα για να το επαναλάβουμε για μία κόμη φορά».

Σε ερώτηση για το αν είναι έτοιμος να γράψει δικό του DVD απάντησε χαμογελώντας: «Έχω φίλους που το έχουν κάνει αυτό , αλλά νιώθω πολύ νέος για να κάνω κάτι τέτοιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: